Általános Felhasználási Feltételek
A jelen Általános Felhasználási Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) az Innováció-menedzsment weboldalt üzemeltető Glósz ls Társa Pénzügyi, Gazdasági és Innovációs Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság (székhelye: 1051 Budapest, Arany János u. 15. III. lph III./5.; cégjegyzékszáma: 01-09-469866; adószáma: 12153095-2-41 ; email elérhetőség: glosz@glosz.hu, telefonszám: +36 1 302 4443; továbbiakban: Szolgáltató) és a Glósz és Tsa. Kft. által az Innováció-menedzsment weboldalon(továbbiakban weboldal) nyújtott elektronikus szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).
1. Általános tudnivalók
1.1. A jelen ÁFF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus szolgáltatásra, amely a www.innovacio-menedzsment.hu webcímen található információs, kommunikációs szolgáltatásokat nyújtó weboldalon keresztül történik. Továbbá jelen ÁFF hatálya kiterjed minden olyan ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között a szerződésben leírt módokon jön létre.
1.2. Az Innováció-menedzsment weboldalon bárki szabadon, kötöttségektől mentesen és díjtalanul böngészhet, a weboldal szolgáltatásait bárki jogosult igénybe venni, amennyiben a Weboldalon az információkat elérte, továbbá magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.
1.3. Az Innováció-menedzsment weboldal üzemeltetését a Glósz és Tsa. Kft. végzi.
Székhely: 1051 Budapest, Arany János u. 15. III. lph III./5.
Telefonszám: +36 1 302 4443
Levelezési cím: 1372 Budapest, Pf. 484.
Email: glosz@glosz.hu
Cégjegyzékszám: 01-09-469866, bejegyezte a Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Adószám: 12153095-2-41
1.4. Az Innováció-menedzsment weboldal tárhely-szolgáltatójának adatai, elérhetőségei:
Tárhelypark Kft.
Cím: 1122 Budapest, Gaál József út 24.
Telefon: +36 (1) 700-41-40
E-mail: info@tarhelypark.hu
2. Ajánlatkérés, megrendelés
2.1. A weboldal látogatóinak, partnereinknek meg van a lehetősége, hogy a weboldal ajánlatkérés rovatában, vagy az egyes aloldalakon általánosságban, vagy speciálisan egy-egy termékre, szolgáltatásra vonatkozóan ajánlatkérést állítsanak össze, ajánlatkérést fogalmazzanak meg és a weboldal segítségével az ajánlatkérést eljuttassák irodánkba, kollégáinkhoz.
2.2. A beérkezett ajánlatkéréseket kollégáink haladéktalanul feldolgozzák, pontosítás végett felveszik az ajánlatkérővel a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken és pár napon belül a kért szolgáltatás, termék tekintetében pontos ajánlatot küldenek az ajánlatkérőnek. Az ajánlat érvényességi idejének minden esetben az ajánlaton megadott érvényesség idejét kell tekinteni.
2.3. Cégünk mindent megtesz a beérkezett üzenetek gyors és szakszerű megválaszolása érdekében, de nem vállal felelősséget az internetes kapcsolat, a hálózat és egyéb előre nem látható hibákból adódóan az ajánlatkérés postafiókunkba való beérkezésének hiányából következő esetleges károkért, jogkövetkezményekért.
2.4. A beérkezett megrendeléseket kollégáink haladéktalanul feldolgozzák, pontosítás végett felveszik a megrendelővel a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken és pár napon belül a kért szolgáltatás, a legyártandó termék tekintetében pontosított ajánlatot és/vagy szerződést küldenek az megrendelőnek. Az ajánlat és a szerződés érvényességi idejének minden esetben az ajánlaton megadott érvényesség időt kell tekinteni.
A felek között a szerződés minden esetben az ajánlat írásos elfogadásával vagy a szerződés mindkét fél általi aláírásával jön létre.
3. Hírlevél szolgáltatás, fel és leíratkozás
3.1. A weboldal látogatóinak lehetősége van feliratkozni hírlevél szolgáltatásunkra, mely szolgáltatást jelen szerződési feltételek és az adatvédelmi tájékoztató elfogadásával és a hírlevél feliratkozás modul név és e-mail cím mezők kitöltésével, majd a felíratkozás gombra kattintással igényelhetik. A hírlevél feliratkozáskor a fenti adatok megadásával a látogató feljogosítja a Glósz és Társa Kft.-t, hogy tájékoztatást küldhessen közvetlenül vagy egy általa megbízott hírlevél szolgáltatón keresztül szolgáltatásairól, aktuális ajánlatairól, a szakterülethez kapcsolódó érdekességekről, újdonságokról, vagy felhívja figyelmét egy olyan információra, amely a tevékenységi köréhez kapcsolódik.
3.2. A hírlevélre történő feliratkozáskor a felíratkozó kifejezetten egyetért és hozzájárul, hogy megadott személyes adatait (név, e-mail cím) a Glósz és Társa Kft. hírlevél küldés céljából tárolja és feldolgozza.
3.3. A megadott személyes adatok a weboldal látogatójának kérésére, adatkezelési céljuk megváltozása vagy az adatok tárolásának törvényben meghatározott határidejének lejárta után törlésre kerülnek.
3.4. A hírlevelezési szolgáltatásról leíratkozni írásban, emailen és automatikusan bármikor lehetséges.
A megadott hozzájárulását a hírlevél kiküldéséhez bármikor visszavonhatja az aktuális hírlevél végén megjelenő leíratkozási linkre kattintva, vagy az ott található e-mail címre küldött üzenet segítségével.
Lehetőség van a weboldal alján található hírlevél leírtakozás linkre kattintva az e-mail cím megadásával is kezdeményezni a hírlevelezési listáról történő leíratkozást. Ebben az esetben az oldal egy emailt küld az adott címre és az abban található megerősítő linkre kattintva történik meg a leíratkozás.
A fentiek mellett természetesen a szolgáltató számára küldött e-mailben is lehetséges leíratkozni hírlevél szolgáltatásunkról.
3.5. A leíratkozást követően a hírlevelezéshez megadott személyes adatok végérvényesen és visszavonhatatlanul törlésre kerülnek.
4. Panaszkezelés helye, módja
4.1 Az Ügyfél panaszával első sorban a Szolgáltatóhoz kell hogy forduljon. Panaszait írásban az alábbi címekre küldött levélben/emailben, szóban pedig az alábbi telefonszámon teheti meg.
levélben: 1372 Budapest, Pf. 484
emailben: glosz@glosz.hu
telefonon: (+36) 1 302-4443
munkanapon 9-16 óra között.
Panaszainak elintézéséhez szükséges, hogy közölje a kérdéses megrendelésben feltüntetett minden adatot, beleértve a megrendelés visszaigazolt kódszámát, hogy azonosítani tudjuk a panasszal érintett teljesítést.
A telefonon érkező panaszokat azonnal megvizsgáljuk és tájékoztatjuk álláspontunkról a panaszost, illetve lehetőség szerint orvosoljuk a panaszt. Ha a vevő nem ért egyet a szóbeli panaszára kapott válasszal, írásban meg kell küldenie részünkre a panaszát. Ebben az esetben az alábbiak szerint, az írásbeli panaszokra vonatkozó rendelkezések szerint járunk el.
Az írásbeli panaszokat 5 munkanapon belül megvizsgáljuk és megválaszoljuk. Válaszunkat indokoljuk. Amennyiben válaszunkkal nem ért egyet, úgy felügyeleti szervünkhöz fordulhat panaszával.
4.2 Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:
a.) Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál: Amennyiben az Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. 2017. január 1-jétől alapvetően átalakult a fogyasztóvédelem intézményi rendszere, megszűnt a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság. A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint közigazgatási hatósági ügyekben a fővárosi és megyei kormányhivatal, illetőleg a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. A hivatalok elérhetőségeiről a http://www.kormanyhivatal.hu/hu/ oldalon tájékozódhatnak.
b.) Békéltető testület igénybe vétele. A szolgáltatások minőségével, biztonságosságával és a megfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez Zala megyében. A Szolgáltató köteles a Békéltető testületi eljárásokban részt venni, igénybe veszi a békéltető testületi eljárást, együttműködési kötelezettség terheli abban, de általános alávetést nem tett. Az elérhetőségről a www.bekeltetes.hu oldalon is tájékozódhatnak.
Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei:
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Telefon: 06-1-488-2131
Fax: 06-1-488-2186
Email: bekelteto.testulet@bkik.hu
Web: https://bekeltet.hu/
c.) Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén a fogyasztók az online vásárláshoz kapcsolódó, határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják a https://webgate.acceptance.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show linken elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján.
Ehhez nem kell mást tenni, minthogy a fenti linken elérhető online platformon a fogyasztó beregisztrál, kitölt egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldi a Békéltető Testület részére a platformon keresztül.
Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület (BBT) jogosult eljárni az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban.
d.) Bírósági eljárás. Az Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. rendelkezései szerint.
4.3 Tájékoztatjuk ügyfeleinek, hogy a panaszügyintézéssel kapcsolatos levelezés, dokumentációt 5 évig megőrizzük.
5. Szerzői jogok
5.1. A weboldal egésze és minden eleme szerzői jogvédelem alatt áll. A weboldal és a weboldalon elérhető tartalom, szerzői mű, illetve más szellemi alkotás - grafikai megoldás, grafika, honlap szerkezete, a honlapon elérhető információ, adatfeldolgozási elv, stb. - szerzői jogi jogosultja, vagy a feljogosított felhasználója a Szolgáltató.
5.2. A weboldalt alkotó és a weboldalon elérhető szerzői jog által védett szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen formában nem használhatók fel, nem hasznosíthatók, sokszorosíthatóak vagy tárolhatóak.
5.3 Abban az esetben, ha az Innováció-menedzsment weboldalon található tartalom, vagy a tartalom bizonyos eleme, illetve az oldalról hivatkozásokon keresztül elérhető tartalmak valószínűsíthetően a szerzői jog előírásaiba ütköznek, kérjük, vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal az ügyfélszolgálaton!
A jelzett tartalom megvizsgálását követően haladéktalanul eltávolítjuk a sértő tartalmat, illetve lekapcsoljuk a sértő tartalomra mutató linkeket.
6. Egyebek
6.1 Az Innováció-menedzsment weboldal igénybevétele feltételezi a böngésző részéről az internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a techológiával együttjáró hibalehetőségek elfogadását.
6.2 A szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely az Innováció-menedzsment weboldalhoz való csatlakozás miatt következett be. A látogató felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól. Egyedül a látogató felelős az Innováció-menedzsment weboldalhoz való kapcsolódásáért és az Innováció-menedzsment weboldalon történő bárminemű tevékenységéért. Az üzemeltető nem vonható felelősségre vis maior esetén. Vis maiornak kell tekinteni különösen az internetes hálózatban bekövetkezett olyan hibákat, amelyek megakadályozzák a weboldal akadálytalan működését és a weboldalon történő szolgáltatások igénybevételét, továbbá, ha a működési hibával összefüggésben az Interneten küldött és fogadott adat elveszik. A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a weboldalhoz való csatlakozás miatt következett be.
6.3 Az Innováció-menedzsment weboldal ezúton tájékoztatja felhasználóit, hogy adataikat az esetlegesen létrejött szolgáltatói szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. Adataikat harmadik félnek nem adja át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor harmadik fél az Innováció-menedzsment weboldal alvállalkozójaként közreműködik. Az alvállalkozók a weboldal által átadott személyes adatokat az igénybevett szolgáltatás zökkenőmentes lebonyolíthatóságán és a annak későbbi bizonyíthatóságán túl semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további jogi, vagy természetes személyeknek átadni. Az adatok kezelésekor a mindenkor hatályos Adatvédelmi Törvénynek, a weboldal Adatvédelmi elveinek megfelelően jár el weboldal üzemeltetője.
6.4 A szerződő felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseket tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben ez nem lehetséges a jogvita rendezésére, szerződő felek a Fővárosi Törvényszék joghatóságát kötik ki.
6.5 A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁFF feltételeit egyoldalúan módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.
Budapest, 2024.02.29.